laupäev, 1. august 2015

Kes me oleme ja mida teeme

Hei-hei, me oleme kolm rõõmsameelset ja uusi kogemusi otsivat 4H-kat. Selle aasta mais pakuti meile võimalust osaleda European Rallyl Austrias, Lambachis. Rally korraldajaks on Rural Youth Europe (http://www.ruralyoutheurope.com/ )

Rally kestab 1-8 august ning selle 8 päeva jooksul ootame palju erinevaid tegevusi, mille hulka kuuluvad ka ekskursioonid, kultuuriõhtud ning muidugi ka projektitöö.



Raili
Olen 18-aastane Palamuse neiu, mul on punased juuksed ja sinised silmad. Olen väga sõbralik ja aktiivne. Osalen Rallyl, sest see pakkumine tundus minu jaoks olevat väga põnev ning ma loodan seal oma keeleoskust parandada ning uusi tutvusi leida.



Birgit
Ma olen kuulunud 4H-sse umbes kolmandiku oma elust ning see on mulle õpetanud, et ma pean kinni haarama igast võimalikust niidiotsast, et näha maailma, saada uusi tutvuseid ning kogemusi. Mulle soovitas Rallyl osaleda Helen, kes on varasematel aastatel osalenud ning üritust väga kiitnud.


'



Gerda

Olen töötanud Eesti 4H-s tegevjuhina alles 3 ja pool kuud, kuid see, mida olen kogenud ja näinud on mulle kõik väga väga meeldinud. Arvan, et sellised rahvusvahelised võimalused nagu Rally-l osalemine on Eesti ja Eesti noorte jaoks olulised. Näen siin, kui palju 4H noored hoiavad kokku ja on uhked oma liikmelisuse üle. Mul on hea meel, et saan selles kõiges osaleda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar